torsdag, oktober 23, 2014

Forskræp: MORTENS BOG 3 på trapperne...

-->
24. juli 2014


Kære Morten
Det er højsommer
jeg sidder på kontoret,
min forbandede afhandling,
til oktober fylder du 50,
til oktober er du i Paris,
Mortens bog 3
er en dagbog
i Gaza nærmer
dødstallet sig 700
mere end 160 børn
læste jeg i morges
i avisen, jeg kan
ikke arbejde, der er
Gaza, der er solen,
der er et eller andet
indre, forpulede afhandling,
jeg vil skrive digte og
lystlæse og være på
stranden. Her er 50
blade, 50 dagbogsblade, til din
50 års fødselsdag. Som du kan
se har jeg også problemer med
blækket. Jeg er 36 år gammel.
Nu.
Jeg
håber
du
bliver glad
for gaven
jeg
håber / du / får / en dejlig dag!

Mange kærlige hilsner fra din ven; Martin

*
I 2006 udkom Mortens bog, i 2011 udkom Mortens bog 2 og om kort tid udkommer - med den fantasifulde titel: Mortens bog 3 - en chapbook i ét fysisk eksemplar og et uendeligt antal digitale, fra Martin Glaz Serup til Morten Søndergaard, på Kornkammer Small Press.

Ingen kommentarer:

Kornkammer er flyttet!

og findes nu på KORNKAMMER.DK